sobota, 23 sierpnia 2014

Rozdział 11

Perspektywa Jade

Wolnym krokiem zbliżałam się do drzwi , pociągnęła klamkę "Raz kozie śmierć " , otworzyłam drzwi i .....Harry "O Boże ,kamień z serca "
-Hej , kochanie - powiedziałam
-No heej - powiedział i pocałował mnie
Kiedy Harry ściągał buty poszłam do kuchni i szybko schowałam list od Crissa do szuflady 
-Chcesz coś do picia ? - zapytałam
-Ohh przyszedłem tu żeby wyciągnąć cię do knajpki na pizzę , to jak ?
-Ok , tylko poczekaj pójdę się przebrać
-To idź , pośpiesz się bo ja cię znam , będziesz wybierać ciuchy godzinę - zaśmiał się a ja przewróciłam oczami i poszłam na górę ,wybrałam ciuchy czyli : poszarpane spodenki i bluzkę bez rękawów z napisem i po chwili zeszłam do Hazzy
-To jak idziemy - zapytał Hazz
-Jasne
                              *
Perspektywa Zayna

*Wieczór godzina 21:52*

Skoro Perrie ma chłopaka to dlaczego ja nie mogę mieć dziewczyny ?
Wiecie co ? Idę na imprezę poznam jakąś laske prześpie się z nią a rano oboje odejdziemy w swoją stronę "Tak jak zawsze "

Byłem już w jakimś klubie i podeszłem do baru
-Whisky poproszę - powiedziałem do barmana a ten nalał mi trunku do szklanki
-Proszę
-Dzięki
-Ciężki dzień ?- zapytał
-Nie ... to znaczy .. w pewnym sensie , dziewczyna na której mi zależy ma chłopaka - powiedziałem i zrobiłem minę "Takie życie koleś " i wypiłem Whisky do końca
- Uuu , no to na złamane serce na koszt firmy - powiedział i nalał mi drugą szklankę alkoholu
-Dzięki

Wypiłem już jakieś 4 szklanki Whisky i byłem już nieźle wstawiony
 -Witaj przystojniaku - odwróciłem głowę i zobaczyłem śliczną blondynke
-Masz ochotę zatańczyć
-Wiesz nie jestem pewien czy w tym stanie utrzymam się na nogach  - wybełotałem
-To może porobimy coś innego - powiedziała i chwyciła mnie za rękę , pamiętam już tylko hotel a potem urwał mi się film

*Następny dzień*

Obudziłem się o 9 tak strasznie bolała mnie głowa " Mogłeś tyle nie pić ", obok mnie leżała jakaś laska  którą ledwo pamiętam ale najgorsze było to że cały czas miałem poczucie winy i myślałem o Perrie 
Nagle dziewczyna się obudziła 
-Hej kochanie - powiedziała i przytuliła mnie 
-Wieesz muszę iść do pracy - ubrałem się i wyszłem 


Perspektywa Jade

Szłam właśnie do kuzyna dawno się nie widzieliśmy a własnie przyjechał z Włoch , nagle wpadłam na kogoś , podniosłam głowę i....
-Criss?

Notatka: Jest 11 :) oto nowa bohaterka : 

Lisa , 20 lat , była przyjaciółka Perrie ( tak , to ona ) 

1 komentarz:

  1. LOL! ale zajebisty!! che już nextaaa!!!
    rozwalił mnie Zayn słowami "Wiesz nie jestem pewien czy w tym stanie utrzymam się na nogach" hahah padłam z nich

    OdpowiedzUsuń