wtorek, 19 sierpnia 2014

Rozdział 7

-Halo - na wyświetlaczu zobaczyłam Jade
-No heej ,zgadnij kto ma chłopakaa
-Niee
-Taak
-Jak , kiedy, gdzie ????
-Wczoraj zaprosił mnie.... - zaczęła mi opowiadać wszystko co i jak
-Woow ,no to Hazz się postarał
-Noo , było zajebiście
-Ciesze się , że jesteś szczęśliwa
-Dziękuję , a co tam z tobą i Zaynem ? Hmm
-No co ? Przecież mówiłam że jesteśmy przyjaciółmi
-Aaa czyli tak to się teraz nazywa taak ?? - zaśmiała się
-Przestań , przecież Zayn mi się nawet nie podoba
-Taaak?? Na prawdę ?? A kto mi mówił że tak cudoowwniee się z nim całowało ?
-Oohh....no dobra , On mi się cholernie podoba , ale to nie zmienia faktu że jesteśmy TYYYLKOO przyjaciółmi ok ? - powiedziałam z naciskiem na 'tylko'
- Okej , okej - zaśmiała się

                               *

*Następny dzień*

Siedziałam w salonie i oglądałam tv , strasznie się nudziłam . Postanowiłam zadzwonić do Zayna
-Hej , co tam ?
-Dobrze , mogę do cb wpaść ? Strasznie mi się nudzi
-Ok
-To będę za niedługo paa

*10 minut później*

Stałam przed drzwiami do mieszkania Zayna i zapukałam
-Witam panie Malik , jak się pan ma ? - Powiedziałam śmiejąc się
-Bardzo dobrze , pani Edwards, a pani? - powiedział wypuszczając mnie do środka
-Prze cudownie , haha
-Napijesz się czegoś ?
-Nie dzięki
-To co robimy ? Bo jakoś nie mam pomysłu - usiadł na krześle koło stołu i podparł  głowę rękami
-Yyym ... pffuu .. może pójdziemy na miasto ?
-Okej - wstał i pociągnął mnie za rękę , wyszliśmy

*Miasto*

Kupiliśmy sobie lody i poszliśmy na plac zabaw "Tak ,my dzieci" . Jesteśmy na huśtawkach
-Jak tam twoja dziewczyna ? - wypaliłam nagle nawet nie myśląc co mówię , o Boże !!!
-Z kąd wiesz że mam dziewczynę ?
-Yyy... No wiesz tydzień temu byłam u ciebie i otworzyła mi jakaś dziewczyna ,wysoka brunetka , to twoja dziewczyna , prawda ?
-Jessy , tak , to znaczy.. zerwaliśmy parę dni temu

*Parę dni wcześniej *

Perspektywa Zayna

Właśnie jechałem do sklepu po zakupy bo w mojej lodówce były pustki , zaparkowałem auto parę przecznic wcześniej ponieważ , była niedziela i wiedziałem że nie będzie gdzie zaparkować ,wysiadłem i udałem się w kierunku super marketu i nagle zobaczyłem Jessy całującą się z jakimś facetem , tak MOJĄ dziewczynę , podeszłem do nich
-A więc dla tego nie miałaś dziś czasu - powiedziałem z kpiną a oni się od siebie oderwali
-Zayn co tu robisz , ja ... on się na mnie rzucił to...
-Daj spokój kobieto , dobrze wiem co widziałem więc weź swoje rzeczy z mojego mieszkania i kiedy wrócę ma cię tam nie być , Masz godzinę - powiedziałem spokojnie i odeszłem .

Perspektywa Perrie

-Aaa... przykro mi - nie prawda , wcale mi przykro nie było , wręcz przeciwnie ucieszyłam się
-Nie przejmuj się i tak prędzej czy później by się to stało , to co wracamy ? - zapytał
-Ok

Byliśmy już w mieszkaniu Zayna i zaczęliśmy oglądać jakiś film .
-Ten film jest nudny - powiedziałam
-A mi się podoba
-Bo nie masz gustu
-Taak to co powiesz na to ?
I nagle zaczął mnie gilgotać
-Zayn..hahaha... przestań.. hahahaha... nie
Spadłam z kanapy a Zayn się na mnie przewrócił , patrzylismy sobie w oczy a Zayn przybliżył swoją twarz do mojej i...zadzwonił mój telefon "Serioo ten ktoś ma niezłe poczucie czasu " Zayn że mnie wstał a ja odebrałam
-Halo
-Hej Pezz , gdzie ty jesteś przecież miałaś do mnie przyjść ? - zapytała Jade
-Aaa przepraszam wyleciało mi z głowy będę za 30 minut paa

-Zayn muszę lecieć , zapomniałam że byłam umuwiona z Jade pa - pocałowałam go w policzek i wyszłam

                "Kiedy się zakochuje...
   Kiedy się zakochuje tracę nadzieje
Kiedy najmniej się spodziewam , zakochuje się , czas się zatrzymuje ,
    moja dusza powraca do ciała   
     Uśmiecham się Kiedy się zakochuje"
                     

Notka: Jeeest 7 , przepraszam że długo nie dodawałam ale nie miałam weny :/ . Jeśli chcielibyście wiedzieć co to za piosenka na końcu to oto tytuł "Enrique Iglesias - Cuando me enamoro " kocham tą piosenkę <3
Komentujcie kochani :*
           

3 komentarze:

  1. Zaaajeeeefajjnyyyy!!!!!!! chce nexxtaaaaa LOL Jade zaraz Cię ukatrupie!!!!!! kuźwa wiedziała kiedy zadzwonić :< :P :D <3

    OdpowiedzUsuń