środa, 20 sierpnia 2014

Rozdział 8

*Tydzień później*

Po tym co zaszło między mną a Zaynem tydzień temu "Lub NIE zaszło " czuje się dziwnie w jego obecności , za każdym razem kiedy jest obok mnie mam ochotę go przytulić....pocałować . Czy ja się zakochałam ??? Nie , nie to nie możliwe....A może jednak ?

                                *
Właśnie szłam ulicą , do Jade i .... zobaczyłam Zayna...całującego się.... z tą Jessy . Poczułam ukłucie w sercu , byłam zazdrosna ? . Mówił mi że z nią zerwał ..... kłamał .
Nie mogłam na to patrzeć ,uciekłam.

Perspektywa Zayna

Właśnie wracałem z pracy , wyszedłem dziś wcześniej ponieważ jednemu z moich klientów coś wypadło i nie mógł przyjść .
-Zayn - odwróciłem się i zobaczyłem Jessy
-Czego chcesz ? Mówiłem że nie chcę cię więcej widzieć
-Proszę wybacz mi , kocham cię nie chcę cię stracić
-Za późno - powiedziałem że sztucznym uśmiechem
-Zayn ...nie pamiętasz jak dobrze nam było razem ? - przybliżyła się do mnie , jeżdżąc palcem po mojej klacie
-Nie, nie  pamiętam - warknąłem
-Daj spokój - nagle wbiła się w mojej wargi , byłem zaskoczony ale po chwili oderwałem ją od siebie
-Co ty robisz ? Z nami koniec rozumiesz ??? - powiedziałem i odeszłem

Perspektywa Perrie

Byłam wściekła , tak strasznie wściekła , jak on mógł mi to zrobić . Nagle poczułam szarpnięcie odwróciłam się i.....zamarłam to...to był ....Mike
-Coo...co ty tu roobisz ? - powiedziałam jąkając się
-Perrie ... Proszę porozmawiaj ze mną
-Ja... nie....yym no.. dobra
-Naprawdę ??? Więc ...chodzmy do kawiarni
-Ok

Usiedliśmy przy jednym ze stolikow
-Pezz chcę cię przeprosić za wszystko byłem głupi
-Tak byłeś - powiedziałam smutno
-Perrie proszę daj mi drugą szansę , obiecuje ci że jej nie z marnuje
-Przestań nie chcę tego słuchać - wstałam i kierowałam się do wyjścia -Perrie proszę , ja cię nadal kocham - byłam zaskoczona , on jeszcze mnie kochał ?
-Yyy...dobrze dam ci drugą szansę - powiedziałam to .... ale nie z miłośći....tylko ze wściekłości i.....zazdrości ....o Zayna


Notka: Heej jest 8 krótki i dziwny :/ nie podoba mi się no ale co poradzić :( next prawdopodobnie będzie jutro ale nie jestem  pewna 

Komentujcie :**

1 komentarz:

  1. Ejjjjjj co taki krótki???????? :'( Jutro za to ma być megaaaa długi!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń